Účtovnícke práce

Ponúkame Vám:

Spracovanie účtovníctva

Jednoduché účtovníctvo:

  • peňažný denník
  • pokladničná kniha
  • spracovanie účtovnej závierky
  • kniha pohľadávok a záväzkov
  • evidencia hmotného a nehmotného majetku, výpočet odpisov
  • evidencia drobného majetku
  • ročné zúčtovanie so zdravotnou poisťovňou
  • vyhotovenie účtovnej závierky – príjmy a výdavky, majetok a záväzky
  • vyhotovenie daňového priznania FO typ B
  • daňové priznanie daň z motorových vozidiel
  • registrácia SZČO na Daňový úrad

Podvojné účtovníctvo:

  • kontrola úplnosti prvotných dokladov
  • vyhotovenie predkontácií a záznamov podľa Zákona o účtovníctve č. 431/2002 Z.z.
  • evidencia odberateľských faktúr
  • evidencia dodávateľských faktúr
  • evidencia majetku
  • tvorba dokladov pre DPH
  • vyhotovenie daňových priznaní DPH, kontrolných a súhrnných výkazov DPH
  • vedenie pokladničnej knihy
  • vyhotovenie hlavnej knihy, obratovej predvahy
  • vyhotovenie priebežných výsledkov počas roka klientovi
  • vyhotovenie účtovnej závierky – výkaz ziskov a strát, súvahy
  • vyhotovenie daňového priznania PO
  • vyhotovenie poznámok k daňovému priznaniu
  • daňové priznanie daň z motorových vozidiel
  • registrácia spoločnosti na Daňový úrad

Mzdy a personalistika:

  • spracovanie miezd podľa predložených dokladov (mesačná dochádzka, dovolenky, PN, MD, RD, nadčasy a iné
    príplatky), výplatných pások, mzdových listov, platobných príkazov odvodov do poisťovní
  • príprava výstupných dokladov pre ukončujúcich zamestnancov
  • príprava potvrdení podľa potreby zamestnanca
  • mesačné výkazy pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu
  • mesačné prehľady o zrazených preddavkov zo závislej činnosti Daňovému úradu
  • ročné hlásenie o zrazených preddavkov zo závislej činnosti Daňovému úradu
  • ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti zamestnancom alebo vyhotovenie daňového priznania FO typ A
  • ELDP – evidenčný list dôchodkového poistenia
  • registrácia zamestnávateľa do všetkých poisťovní
  • spracovanie ročného zúčtovanie zo zdravotných poisťovní
  • prihlášky a odhlášky do všetkých poisťovní
  • vedenie personálnej agendy

Ekonomické, organizačné poradenstvo a ďalšie služby:

  • poradenstvo pre začínajúcich podnikateľov – konzultácie o možných podnikateľských aktivitách
  • poradenstvo pri výbere vhodnej formy podnikania – výhody a nevýhody živnostenského podnikania, výhody a nevýhody formou spoločnosti s ručením obmedzeným
  • poradenstvo pri nastavení účtovníctva a informačného systému pre spoločnosť
  • zabezpečíme aktiváciu a spravovanie elektronických schránok právnických osôb

Každému klientovi venujeme osobitnú pozornosť a čas. Priebežne informujeme klientov o ich hospodárskej situácii, výnosoch, nákladoch. Poskytujeme ďalšie informácie podľa potrieb klienta a zároveň pomoc pri elektronickej komunikácii s inštitúciami.

Dúfame, že sa staneme tými, ktorí sa o Vás budú starať s Vašou podporou a hlavne dôverou. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá.

Tešíme sa na stretnutie a spoluprácu s Vami!

S úctou

Ing. Hana Bakayová

email: hanabakayova@gmail.com

mobil: 0903 653 185

Kancelária: Štefánikova trieda 5, 949 01 Nitra (v budove HOTEL ZOBOR s.r.o.)

Webovú stránku vytvoril WEBROK.SK | Tvorba web stránok - Webdesign Tvorba web stránok