Ponúkame Vám:
Spracovanie účtovníctva
Jednoduché účtovníctvo:
- peňažný denník
- pokladničná kniha
- spracovanie účtovnej závierky
- kniha pohľadávok a záväzkov
- evidencia hmotného a nehmotného majetku, výpočet odpisov
- evidencia drobného majetku
- ročné zúčtovanie so zdravotnou poisťovňou
- vyhotovenie účtovnej závierky – príjmy a výdavky, majetok a záväzky
- vyhotovenie daňového priznania FO typ B
- daňové priznanie daň z motorových vozidiel
- registrácia SZČO na Daňový úrad
Podvojné účtovníctvo:
- kontrola úplnosti prvotných dokladov
- vyhotovenie predkontácií a záznamov podľa Zákona o účtovníctve č. 431/2002 Z.z.
- evidencia odberateľských faktúr
- evidencia dodávateľských faktúr
- evidencia majetku
- tvorba dokladov pre DPH
- vyhotovenie daňových priznaní DPH, kontrolných a súhrnných výkazov DPH
- vedenie pokladničnej knihy
- vyhotovenie hlavnej knihy, obratovej predvahy
- vyhotovenie priebežných výsledkov počas roka klientovi
- vyhotovenie účtovnej závierky – výkaz ziskov a strát, súvahy
- vyhotovenie daňového priznania PO
- vyhotovenie poznámok k daňovému priznaniu
- daňové priznanie daň z motorových vozidiel
- registrácia spoločnosti na Daňový úrad
Mzdy a personalistika:
- spracovanie miezd podľa predložených dokladov (mesačná dochádzka, dovolenky, PN, MD, RD, nadčasy a iné
príplatky), výplatných pások, mzdových listov, platobných príkazov odvodov do poisťovní - príprava výstupných dokladov pre ukončujúcich zamestnancov
- príprava potvrdení podľa potreby zamestnanca
- mesačné výkazy pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu
- mesačné prehľady o zrazených preddavkov zo závislej činnosti Daňovému úradu
- ročné hlásenie o zrazených preddavkov zo závislej činnosti Daňovému úradu
- ročné zúčtovanie dane zo závislej činnosti zamestnancom alebo vyhotovenie daňového priznania FO typ A
- ELDP – evidenčný list dôchodkového poistenia
- registrácia zamestnávateľa do všetkých poisťovní
- spracovanie ročného zúčtovanie zo zdravotných poisťovní
- prihlášky a odhlášky do všetkých poisťovní
- vedenie personálnej agendy
Ekonomické, organizačné poradenstvo a ďalšie služby:
- poradenstvo pre začínajúcich podnikateľov – konzultácie o možných podnikateľských aktivitách
- poradenstvo pri výbere vhodnej formy podnikania – výhody a nevýhody živnostenského podnikania, výhody a nevýhody formou spoločnosti s ručením obmedzeným
- poradenstvo pri nastavení účtovníctva a informačného systému pre spoločnosť
- zabezpečíme aktiváciu a spravovanie elektronických schránok právnických osôb
Každému klientovi venujeme osobitnú pozornosť a čas. Priebežne informujeme klientov o ich hospodárskej situácii, výnosoch, nákladoch. Poskytujeme ďalšie informácie podľa potrieb klienta a zároveň pomoc pri elektronickej komunikácii s inštitúciami.
Dúfame, že sa staneme tými, ktorí sa o Vás budú starať s Vašou podporou a hlavne dôverou. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá.
Tešíme sa na stretnutie a spoluprácu s Vami!
S úctou
Ing. Hana Bakayová
email: hanabakayova@gmail.com
mobil: 0903 653 185
Kancelária: Štefánikova trieda 5, 949 01 Nitra (v budove HOTEL ZOBOR s.r.o.)